Wednesday 11 May 2011

! my family...!

asslammualaikum......
dah lame rasenye jari jemari ni tidak post somethingkn...
tpi dalam otak ni pelbagai cerita yang ingin disampaikan(wah ayat skema giler)

setelah 2 bulan aku duduk terkurung dalam uum ni 
minggu study week aku berkesempatan untuk pulang ke kampung halaman..wah rindu giler aku pada kampung halaman ku...
rindu pada family sebenarnya kampung aku 2 tetap macam 2 je tak xde apa-apa perubahan pn...





cerita tentang MAK N ABAH
Mak dan abah aku alhamdullah sihat...walaupun dah berusia aku bersyukur dengan kesihatan mereka...
setakat ni mereka tak sakit apa- apa pn...
I REALY MISS MY PARENTS.....
LUV U...






cerita tentang abg n akak ipar bersama 2 anak buahku...

hehehe...
rindunya si bulat ni...dalam banyak- banyak mak saudaranya AKU yang paling rapat dengan anak saudaraku..
paling aku tersentuh bila akak iparku cakap anak saudaraku mengigau panggil namuku dalam tidonya...
(hehehe) sekarang anak saudaraku dah berusia 2 tahun dah..
sekejap j mase dah berlalu...
tapi aku tetap camni la kan3..





cerita tentang adikku...
2 bulan aku tak nmpak adikku sorang 2 dah nmpak perubahannya...
nk tahu ape perubahan kat die...
die semakin KURUS kot....
argh!!!!!....tidak...aku jeles kot.....dulu die GEMOK dari aku...tapi sekarang aku pn kalah...
ni nk fight dengan die ni....tpi 2 lah aku ni bukan boleh control makan...
ish.....tapi AKU NK KURUS.....



cerita tentang akak aku...
hehehee...sebenarnya tak sabar aku nak tunggu akak aku ni nikah...
2 lah satu-satunya akak aku....nak tergelaknya setiap akak aku ni balik kampung mak aku ni membebel bila la nk nikah..(hehehe)aku pn jadi BATU API AR.. 2 yang bila akak aku bilik kampung je die tension mak aku membebel...
ala...normal la kan mak mane tak risau klu anak daranya xnikah2 lagi bukan ape takut xlaku kot....
(hehee)bukan main aku duk memgumpat akak kesayangan ku ini..
pada hal aku ni pn tak nmpak BAYANG lagi pon..


cerita tentang abang aku sorang lagi 2....
ni sorang lagi abang aku...umo 24 tahun...atas pada aku....
sorang lelaki tinggi 160 berat 50kg...klu ade sape nk berkenalan atau nk nom fon bgtahu aku je...
aku nak interview jadik akak ipar aku..(hahahaa)
abang aku yang sorang ni pelik sikit....
dalam banyak- banyak anak mak aku ni dia lah yang paling pelik..
sory ABGCHIK ter kate sikit je...
tapi normal la anak lelaki bongsu an mybe tu yang pelik sikit..(hhehehe)
tapi an degil-degil die pon semua barang die dapat free abh n mak aku bagi....
geram gak tpi aku ni jenis tak kisah pn....
coz aku pn ANAK KESAYANGAN MAK AKU...

ni lah family aku....aku bukan dilahirkan dari family yang berada tapi sangat2 HAPY
ape yang family aku ade sekarang...Mak n Abah aku berikan dekat anak-anak lengkap dari segalanya...
BEKALAN dari segi  DUNIA AND AKHIRAT..
bezanya.....kami yang mengaplikasikan dalam kehidupan ni...
I realy2 luv MY FAMILY.....

THANKZ ....YA ALLAH....







aku bersyukur YA ALLAH.....
nurkilan dari hati....




No comments:

Post a Comment