Thursday 12 May 2011

Ragam anak saudaraku...


assalamualaikum dan salam satu malaysia....

sudah 2 tahun rupanya anak saudaraku...
AMMAR ZARIF dan 
baru- baru ni aku dapat lagi sorang anak saudara..
 ARMIA NUR IRDINA..
wah sepasang....

talatah ammar..
klu nak cerita memang letih la aku nk tulis tetatahnya...
klu kat rumah 2 takkan kecoh klu takde si BULAT 2...
semua kerja die nak buat, nk tolong...
klu ibu die basuh baju die pn nak basuh jugak, klu masak die la yang paling sibuk kat sink nak tolong basuhkan pinggan mangkuk, klu tengah siram pokok die la nak pegang paip 2...
smua dia nak buat....(hahaha)

klu soal bab makan..tak payah ditanya la..
cube bayangkan baru 2 tahun berat die 18 kg...hehhee..
tiap saat tiap detik makan je...
(same la ngan aku)hehehe..
ape aku nak makan die pun nak jugak....
hhehee...aku dah ade saingan la tentang bab makan ni...

 

ni la tetalah anak saudaraku...
















 




1 comment: